Markedsviden bliver en mere og mere vigtig succesfaktor for såvel private som offentlige virksomheder og organisationer. 

Mange siger "tro kan flytte bjerge"! Hos Baun & Partners tror vi på, at det kan viden også! 

Som eksempler på markedsanalyser Baun & Partners har stor erfaring indenfor kan f.eks. nævnes: 

  • Kundeanalyser
  • Ikke kundeanalyser
  • Tilfredshedsanalyser
  • Behovsanalyser
  • Konkurrentanalyser
  • Brugeranalyser
  • Borgeranalyser
  • Kendskabsanalyser
  • Imageanalyser
  • Holdningsanalyser
  • Motiv- og valgkriterieanalyser
  • Test af ideer og forslag til nye produkter, services, koncepter, indsatsområder, kampagner, budskaber m.m.
  • Med flere

Analyserne gennemføres afhængig af den konkrete problemstilling som personlige interviews og/eller gruppeinterviews og/eller telefoninterviews og/eller via papir- eller webbaserede spørgeskemaer.