Markedsanalyser
Markedsviden bliver en mere og mere vigtig succesfaktor for såvel private som offentlige virksomheder og organisationer.
Mange siger "tro kan flytte bjerge"! Hos Baun & Partners tror vi på, at det kan viden også!
Som eksempler på markedsanalyser Baun & Partners har stor erfaring indenfor kan f.eks. nævnes:
- Kundeanalyser
- Ikke kundeanalyser
- Tilfredshedsanalyser
- Behovsanalyser
- Konkurrentanalyser
- Brugeranalyser
- Borgeranalyser
- Kendskabsanalyser
- Imageanalyser
- Holdningsanalyser
- Motiv- og valgkriterieanalyser
- Test af ideer og forslag til nye produkter, services, koncepter, indsatsområder, kampagner, budskaber m.m.
- Med flere
Analyserne gennemføres afhængig af den konkrete problemstilling som personlige interviews og/eller gruppeinterviews og/eller telefoninterviews og/eller via papir- eller webbaserede spørgeskemaer.